20-04-2018 13:15 | Edytowano: 20-04-2018 13:15
Na wiadomości w usłudze Moje ING staramy odpisywać się tak szybko, jak to możliwe - według kolejności zgłoszeń.
Możesz skontaktować się z nami również telefonicznie pod numerem 32 357 00 10, 801 222 222. Infolinia jest czynna całą dobę.
14-08-2018 15:24
03-10-2018 14:57
Witam, chciałbym zapytać, kiedy będzie można dodawać karty kredytowe ING w Google Pay?
04-10-2018 16:11
W najbliższym czasie nie planujemy udostępnić płatności Google Pay dla kart kredytowych.
05-10-2018 07:52
12-10-2018 13:35
Czy wiadomo może coś na temat możliwości podpięcia do Google Pay kart firmowych?
13-10-2018 13:41
W tym roku nie planujemy wprowadzenia takiej możliwości, natomiast nie wykluczamy tego w przyszłości. Jeżeli coś się zmieni to damy znać.
16-01-2019 22:19
17-01-2019 23:07
Cały czas rozwijamy naszą ofertę. Niewykluczone, że wprowadzimy taką możliwość także w Google Pay ![]()
20-04-2019 10:57
A czy wiadomo już może coś na temat tego ? ![]()
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |