04-01-2017 00:36
11-01-2017 12:02
Z HCE to podejrzewam, że oni nie mogą sobie poradzić z tym jak płacić offline jak to jest w innych aplikajcach bankowych, bo moje ing działa tylko online. I jezeli nie rozwiążą tego problemu, to wprowadzając HCE w aplikacji bedą daleko za resztą. Nie bedziesz miał zasiegu w sklepie i będziesz mógł zapomnieć o całej tranzakcji. Apropo Android Pay, to trzeba być tumanem, żeby nie wierzyć w sukces tej aplikacji, która jest skazana na sukces. Podejrzewam, ze jak wejdzie do Polski Samsung Pay, to wszyscy posiadający telefon tej firmy, jak np. ja, na pewno bedą z niej korzystali, bo można placić nie tylko prze NFC, ale rownież przez czytnik magnetyczny, a jeszcze sporo jest takich terminali, jak choćby samoobsluga w Tesco. Pod wieloma wzgledami ING wyprzedza inne banki, ale pod wzgledem nowych technologi placenia, grzeje tyły. A sądzę, ze aplikacja moje ing jeszcze dlugo będzie miała dużo do życzenia względem sprawnego działania. Jest duzo lepiej w wersji 2.0.1, ale jeszcze długa droga przed nią. I nie ma sie dziwić odpowiedzią konsultantów, ze dziękują za opinię i cały czas pracują nad jej udoskonaleniem, bo w sumie co mają pisać. Pewnie i tak już sami są rozgoryczeni całą sytuacją i że wszystko tak sie ciągnie długo.
28-01-2017 11:17
04-02-2017 07:13
04-02-2017 16:23 | Edytowano: 04-02-2017 16:23
Jeżeli masz tylko telefon i naszą aplikację mobilną to możesz płacić kodami BLIK. Najpierw planujemy wprowadzić płatności mobilne HCE.
05-02-2017 16:22
05-02-2017 16:24
05-02-2017 16:54
05-02-2017 16:55
05-02-2017 17:27
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024