04-01-2017 00:36
11-01-2017 12:02
Z HCE to podejrzewam, że oni nie mogą sobie poradzić z tym jak płacić offline jak to jest w innych aplikajcach bankowych, bo moje ing działa tylko online. I jezeli nie rozwiążą tego problemu, to wprowadzając HCE w aplikacji bedą daleko za resztą. Nie bedziesz miał zasiegu w sklepie i będziesz mógł zapomnieć o całej tranzakcji. Apropo Android Pay, to trzeba być tumanem, żeby nie wierzyć w sukces tej aplikacji, która jest skazana na sukces. Podejrzewam, ze jak wejdzie do Polski Samsung Pay, to wszyscy posiadający telefon tej firmy, jak np. ja, na pewno bedą z niej korzystali, bo można placić nie tylko prze NFC, ale rownież przez czytnik magnetyczny, a jeszcze sporo jest takich terminali, jak choćby samoobsluga w Tesco. Pod wieloma wzgledami ING wyprzedza inne banki, ale pod wzgledem nowych technologi placenia, grzeje tyły. A sądzę, ze aplikacja moje ing jeszcze dlugo będzie miała dużo do życzenia względem sprawnego działania. Jest duzo lepiej w wersji 2.0.1, ale jeszcze długa droga przed nią. I nie ma sie dziwić odpowiedzią konsultantów, ze dziękują za opinię i cały czas pracują nad jej udoskonaleniem, bo w sumie co mają pisać. Pewnie i tak już sami są rozgoryczeni całą sytuacją i że wszystko tak sie ciągnie długo.
28-01-2017 11:17
04-02-2017 07:13
04-02-2017 16:23 | Edytowano: 04-02-2017 16:23
Jeżeli masz tylko telefon i naszą aplikację mobilną to możesz płacić kodami BLIK. Najpierw planujemy wprowadzić płatności mobilne HCE.
05-02-2017 16:22
05-02-2017 16:24
05-02-2017 16:54
05-02-2017 16:55
05-02-2017 17:27
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024