01-03-2018 15:15
@drno_krk ja mam powiadomienia z appki, że ściągnęło kasę z konta (a do tego jest jeszcze powiadomienie z Google Pay)
02-03-2018 08:28
02-03-2018 08:32
02-03-2018 09:02
02-03-2018 09:30
02-03-2018 09:38
02-03-2018 10:22
Tak, bez problemu "weszła" stara, debetowa, płaska Visa.
02-03-2018 11:23
02-03-2018 11:24 | Edytowano: 02-03-2018 11:25
może teraz problem z apką ma z tym jakiś związek?...
BTW, apka już działa
02-03-2018 11:30
Możemy już potwierdzić, że Moje ING mobile działa prawidłowo od godziny 10:00.
Harrbacz spróbuj dodać swoją kartę płatniczą do aplikacji Google Pay raz jeszcze. Wróć z informacją, czy Ci się udało.
Dziękuję za odpowiedź. Wygląda na to że ING umywa ręce i niestety trzeba działać samemu
Ja przy rozmowie z konsultantem ING jasno im zakomunikowałem że moje oszczędności już nie będą nigdy ulokowane u
... 21-03-2025Decyzję otrzymałem zgodnie z terminem widocznym na stronie. Aktualnie wniosek jest w oczekiwaniu na wycenę nieruchomości.
21-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |