01-03-2018 15:15
@drno_krk ja mam powiadomienia z appki, że ściągnęło kasę z konta (a do tego jest jeszcze powiadomienie z Google Pay)
02-03-2018 08:28
02-03-2018 08:32
02-03-2018 09:02
02-03-2018 09:30
02-03-2018 09:38
02-03-2018 10:22
Tak, bez problemu "weszła" stara, debetowa, płaska Visa.
02-03-2018 11:23
02-03-2018 11:24 | Edytowano: 02-03-2018 11:25
może teraz problem z apką ma z tym jakiś związek?...
BTW, apka już działa
02-03-2018 11:30
Możemy już potwierdzić, że Moje ING mobile działa prawidłowo od godziny 10:00.
Harrbacz spróbuj dodać swoją kartę płatniczą do aplikacji Google Pay raz jeszcze. Wróć z informacją, czy Ci się udało.
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy -
... 10-03-2025Cześć,
Chciałbym poruszyć dziś temat usypiającego się ekranu podczas składania np. wniosku kredytowego.
Podczas składania takowego wniosku, po zaledwie 10-15 sekundach ekran się przyciemnia, po czym
... 10-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |