01-03-2018 15:15
@drno_krk ja mam powiadomienia z appki, że ściągnęło kasę z konta (a do tego jest jeszcze powiadomienie z Google Pay)
02-03-2018 08:28
02-03-2018 08:32
02-03-2018 09:02
02-03-2018 09:30
02-03-2018 09:38
02-03-2018 10:22
Tak, bez problemu "weszła" stara, debetowa, płaska Visa.
02-03-2018 11:23
02-03-2018 11:24 | Edytowano: 02-03-2018 11:25
może teraz problem z apką ma z tym jakiś związek?...
BTW, apka już działa
02-03-2018 11:30
Możemy już potwierdzić, że Moje ING mobile działa prawidłowo od godziny 10:00.
Harrbacz spróbuj dodać swoją kartę płatniczą do aplikacji Google Pay raz jeszcze. Wróć z informacją, czy Ci się udało.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024