Odpowiedz

Re.: Android Pay

Ktoś, kogo interesują płatności mobilne to zapewne z HCE już korzysta (w końcu z nikąd nie wziął się milion transakcji przez Mastercard w telefonie, którym chwali się bank). Usługa ta nadal powinna być promowana ale ktoś kto chce korzystać z Android Pay powinien mieć możliwość wyboru...
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 111 z 203 (13 320 wyświetleń)

Re.: Android Pay

Dobra wszystko ok,ale co z kartami wiza,mam sobie kartę wymienić? Też mi udogodnienie.
Odpowiedz
0 Lajków
adkas
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
30-07-2017
Wiadomość 112 z 203 (13 083 wyświetleń)

Re.: Android Pay

Cały czas myślałem, że Wasza płatność przez telefon to będzie potrzeba instalowania dodatkowej aplikacji, uruchamiania jej, itd. dlatego czekałem na AP. Ale dzisiaj coś mnie naszło aby zobaczyć co to jest i ku mojemu zdziwieniu wszystko zrobiłem w kilka minut i działa. To po prostu ta sama aplikacja, którą i tak każdy ma w swoim telefonie. Pierwszy test Lidl Emotikon: Szczęśliwy i życie stało się prostsze. W tym wypadku nie macie się co spieszyć z tym AP. Dobra robota!

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
maverick
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
29-09-2017
Wiadomość 113 z 203 (12 843 wyświetleń)

Re.: Android Pay

HCE nie jest żadną alternatywą dla AP. Mam kartę kredytową w ING, która jakby było tego mało, nie jest zbliżeniowa. A karta debetowa i HCE, która działa jak zwykła karta debetowa mnie nie urządza.
Odpowiedz
0 Lajków
psc2005
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-10-2017
Wiadomość 114 z 203 (12 661 wyświetleń)

Re.: Android Pay

Ja już złożyłem wniosek o konto w innym banku. Nie ma na co czekać. Przed chwilą próbowałem zapłacić kartą HCE i się nie dało, A zawsze w tym miejscu nie było problemu. Mało tego, po zalogowaniu do aplikacji nie widzę żadnej karty, nawet plastikowej, tylko BLIK !
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 115 z 203 (12 343 wyświetleń)

Re.: Android Pay


stomqx pisze:
Ja już złożyłem wniosek o konto w innym banku. Nie ma na co czekać. Przed chwilą próbowałem zapłacić kartą HCE i się nie dało, A zawsze w tym miejscu nie było problemu. Mało tego, po zalogowaniu do aplikacji nie widzę żadnej karty, nawet plastikowej, tylko BLIK !

W sprawie braku kart w aplikacji prosimy skontaktuj się z nami przez telefon lub napisz do nas przez Moje ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
796
173
04-09-2015
Wiadomość 116 z 203 (14 515 wyświetleń)

Re.: Android Pay

Witam,

A gdzie znajdę aktualny harmonogram wdrożeń nowych funkcji do MojeING?

Czekam na możliwość płacenia zegarkiem...

Odpowiedz
0 Lajków
HansHawk
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
6
30-09-2016
Wiadomość 117 z 203 (14 467 wyświetleń)

Re: Re.: Android Pay

Nową infografikę uwzględniającą aktualne i planowane funkcje naszej aplikacji znajdziesz tutaj Emotikon: Szczęśliwy

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 118 z 203 (14 253 wyświetleń)

Re.: Android Pay

Piszesz bzdury, jestem z tym bankiem związany kilkanaście lat i z terminowością nie było nigdy problemów.

Jest to pierwsza sytuacja jaką pamiętam.

 

Odpowiedz
0 Lajków
mczekaj
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
44
3
22-12-2015
Wiadomość 119 z 203 (13 862 wyświetleń)

Re.: Android Pay

Czy wiadomo już może coś na temat Android Pay ? Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 120 z 203 (12 143 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Saldo z poprzedniego miesiąca przy zajęciu egzekucyjnym

Dzień dobry,
przez Społeczność nie mamy możliwości analizy tej sytuacji. Jest to ogólny kontakt.
Prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjalista od za

...

28-01-2025
Re.: Wypowiedzenie konta

W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zamknięcie konta jest nieodwracalne.

27-01-2025
Re.: Konto Active

Konto Active - dla aktywnych klientów spełniających przynajmniej jeden z trzech warunków finansowych - wówczas to konto jest bezpłatne:
- średnie miesięczne aktywa w banku minimum 200 tys. zł
- średnie

...

27-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy