25-09-2017 12:47
02-10-2017 00:41
03-10-2017 21:03
Cały czas myślałem, że Wasza płatność przez telefon to będzie potrzeba instalowania dodatkowej aplikacji, uruchamiania jej, itd. dlatego czekałem na AP. Ale dzisiaj coś mnie naszło aby zobaczyć co to jest i ku mojemu zdziwieniu wszystko zrobiłem w kilka minut i działa. To po prostu ta sama aplikacja, którą i tak każdy ma w swoim telefonie. Pierwszy test Lidl i życie stało się prostsze. W tym wypadku nie macie się co spieszyć z tym AP. Dobra robota!
05-10-2017 11:48
11-10-2017 15:10
11-10-2017 17:36
stomqx pisze:
Ja już złożyłem wniosek o konto w innym banku. Nie ma na co czekać. Przed chwilą próbowałem zapłacić kartą HCE i się nie dało, A zawsze w tym miejscu nie było problemu. Mało tego, po zalogowaniu do aplikacji nie widzę żadnej karty, nawet plastikowej, tylko BLIK !
W sprawie braku kart w aplikacji prosimy skontaktuj się z nami przez telefon lub napisz do nas przez Moje ING.
12-10-2017 08:33
Witam,
A gdzie znajdę aktualny harmonogram wdrożeń nowych funkcji do MojeING?
Czekam na możliwość płacenia zegarkiem...
17-10-2017 11:39
Nową infografikę uwzględniającą aktualne i planowane funkcje naszej aplikacji znajdziesz tutaj
29-10-2017 11:17
Piszesz bzdury, jestem z tym bankiem związany kilkanaście lat i z terminowością nie było nigdy problemów.
Jest to pierwsza sytuacja jaką pamiętam.
04-01-2018 09:43
Czy wiadomo już może coś na temat Android Pay ?
Kod PKD w formularzu rejestracji firmy należy wpisać w formacie cyfr arabsko-rzymskich, bez żadnych kropek lub innych znaków.
Proponujemy wyczyszczenie też przeglądarki z plików cookies oraz historię