Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Android 11, Samsung S10e - nie udało się pobrać danych

Dzień dobry,

od wczoraj jestem klientem ING. Niestety, mam ogromne problemy z aplikacją. W zdecydowanej większości przypadków nie mogę się zalogować, otrzymując komunikat o tym, że nie udało się pobrać danych.

Telefon na oryginalnym oprogramowaniu producenta (A11, XEO), bez żadnych modyfikacji. Logowanie przez stronę internetową działa.

Włączyłem manualnie uprawnienia dostępu do pamięci, co nic nie dało.

Nie ma różnicy, czy loguję się po wifi czy po lte.

Cache czyściłem, dane aplikacji też. Odinstalowanie również nie pomaga.

 

Będę wdzięczny za pomoc

Odpowiedz
0 Lajków
l_mike
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
16-02-2021
Wiadomość 1 z 4 (2 794 wyświetleń)

Re: Android 11, Samsung S10e - nie udało się pobrać danych

Dzień dobry,
prosimy, zgłoś nam to na czacie po zalogowaniu do Mojego ING - w prawym, dolnym rogu strony,
Jesteśmy dostępni w dni robocze od 8:00 do 24:00. Przyjmiemy zgłoszenie, aby to wyjaśnić.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 4 (2 789 wyświetleń)

Re: Android 11, Samsung S10e - nie udało się pobrać danych

Nie mogę się zalogować do Mojego ING z aplikacji.

Chyba, że mogę to zrobić w ramach chatu ze strony internetowej?

Odpowiedz
0 Lajków
l_mike
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
16-02-2021
Wiadomość 3 z 4 (2 787 wyświetleń)

Re: Android 11, Samsung S10e - nie udało się pobrać danych

Czat również znajdziesz po zalogowaniu do pełnej wersji Mojego ING przez naszą stronę internetową. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (2 785 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Inne dane przelewu niż właściciela konta

Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz

...

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy