16-02-2021 08:21
Dzień dobry,
od wczoraj jestem klientem ING. Niestety, mam ogromne problemy z aplikacją. W zdecydowanej większości przypadków nie mogę się zalogować, otrzymując komunikat o tym, że nie udało się pobrać danych.
Telefon na oryginalnym oprogramowaniu producenta (A11, XEO), bez żadnych modyfikacji. Logowanie przez stronę internetową działa.
Włączyłem manualnie uprawnienia dostępu do pamięci, co nic nie dało.
Nie ma różnicy, czy loguję się po wifi czy po lte.
Cache czyściłem, dane aplikacji też. Odinstalowanie również nie pomaga.
Będę wdzięczny za pomoc
16-02-2021 09:24
Dzień dobry,
prosimy, zgłoś nam to na czacie po zalogowaniu do Mojego ING - w prawym, dolnym rogu strony,
Jesteśmy dostępni w dni robocze od 8:00 do 24:00. Przyjmiemy zgłoszenie, aby to wyjaśnić.
16-02-2021 09:36
Nie mogę się zalogować do Mojego ING z aplikacji.
Chyba, że mogę to zrobić w ramach chatu ze strony internetowej?
16-02-2021 09:38
Czat również znajdziesz po zalogowaniu do pełnej wersji Mojego ING przez naszą stronę internetową.
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024