16-02-2021 08:21
Dzień dobry,
od wczoraj jestem klientem ING. Niestety, mam ogromne problemy z aplikacją. W zdecydowanej większości przypadków nie mogę się zalogować, otrzymując komunikat o tym, że nie udało się pobrać danych.
Telefon na oryginalnym oprogramowaniu producenta (A11, XEO), bez żadnych modyfikacji. Logowanie przez stronę internetową działa.
Włączyłem manualnie uprawnienia dostępu do pamięci, co nic nie dało.
Nie ma różnicy, czy loguję się po wifi czy po lte.
Cache czyściłem, dane aplikacji też. Odinstalowanie również nie pomaga.
Będę wdzięczny za pomoc
16-02-2021 09:24
Dzień dobry,
prosimy, zgłoś nam to na czacie po zalogowaniu do Mojego ING - w prawym, dolnym rogu strony,
Jesteśmy dostępni w dni robocze od 8:00 do 24:00. Przyjmiemy zgłoszenie, aby to wyjaśnić.
16-02-2021 09:36
Nie mogę się zalogować do Mojego ING z aplikacji.
Chyba, że mogę to zrobić w ramach chatu ze strony internetowej?
16-02-2021 09:38
Czat również znajdziesz po zalogowaniu do pełnej wersji Mojego ING przez naszą stronę internetową.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024