O l_mike

l_mike
0 Polubień
0 Rozwiązań
2 Postów
Re: Android 11, Samsung S10e - nie udało się pobrać danych

Nie mogę się zalogować do Mojego ING z aplikacji.

Chyba, że mogę to zrobić w ramach chatu ze strony internetowej?

1
l_mike
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Android 11, Samsung S10e - nie udało się pobrać danych

Dzień dobry,

od wczoraj jestem klientem ING. Niestety, mam ogromne problemy z aplikacją. W zdecydowanej większości przypadków nie mogę się zalogować, otrzymując komunikat o tym, że nie udało się pobrać danych.

Telefon na oryginalnym oprogramowaniu producenta (A11, XEO), bez żadnych modyfikacji. Logowanie przez stronę internetową działa.

Włączyłem manualnie uprawnienia dostępu do pamięci, co nic nie d

...
3
l_mike
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎16-02-2021 08:17
Data ostatnich odwiedzin ‎16-02-2021 10:06
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 2
Posty, które lubię