06-03-2021 19:44
08-03-2021 11:27
W przypadku wysłanego i rozliczonego już przelewu na Twoim koncie możesz skorzystać z dwóch opcji:
- kontakt z odbiorcą przelewu z prośbą o zwrot lub,
- reklamacja, którą możesz złożyć w naszym banku.
Jeśli zdecydujesz się na reklamację możesz ją zgłosić na kilka sposobów:
- w Moim ING,
- na całodobowej infolinii 32 357 00 69,
- w naszym oddziale.
Na podstawie reklamacji będziemy kontaktować się z bankiem odbiorcy
z prośbą o zwrot przelewu.
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |