06-03-2021 19:44
08-03-2021 11:27
W przypadku wysłanego i rozliczonego już przelewu na Twoim koncie możesz skorzystać z dwóch opcji:
- kontakt z odbiorcą przelewu z prośbą o zwrot lub,
- reklamacja, którą możesz złożyć w naszym banku.
Jeśli zdecydujesz się na reklamację możesz ją zgłosić na kilka sposobów:
- w Moim ING,
- na całodobowej infolinii 32 357 00 69,
- w naszym oddziale.
Na podstawie reklamacji będziemy kontaktować się z bankiem odbiorcy
z prośbą o zwrot przelewu.
Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202
... 20-04-2024Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024