Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Android 11, Samsung S10e - nie udało się pobrać danych

Dzień dobry,

od wczoraj jestem klientem ING. Niestety, mam ogromne problemy z aplikacją. W zdecydowanej większości przypadków nie mogę się zalogować, otrzymując komunikat o tym, że nie udało się pobrać danych.

Telefon na oryginalnym oprogramowaniu producenta (A11, XEO), bez żadnych modyfikacji. Logowanie przez stronę internetową działa.

Włączyłem manualnie uprawnienia dostępu do pamięci, co nic nie dało.

Nie ma różnicy, czy loguję się po wifi czy po lte.

Cache czyściłem, dane aplikacji też. Odinstalowanie również nie pomaga.

 

Będę wdzięczny za pomoc

Odpowiedz
0 Lajków
l_mike
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
16-02-2021
Wiadomość 1 z 4 (2 173 wyświetleń)

Re: Android 11, Samsung S10e - nie udało się pobrać danych

Dzień dobry,
prosimy, zgłoś nam to na czacie po zalogowaniu do Mojego ING - w prawym, dolnym rogu strony,
Jesteśmy dostępni w dni robocze od 8:00 do 24:00. Przyjmiemy zgłoszenie, aby to wyjaśnić.

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 4 (2 168 wyświetleń)

Re: Android 11, Samsung S10e - nie udało się pobrać danych

Nie mogę się zalogować do Mojego ING z aplikacji.

Chyba, że mogę to zrobić w ramach chatu ze strony internetowej?

Odpowiedz
0 Lajków
l_mike
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
16-02-2021
Wiadomość 3 z 4 (2 166 wyświetleń)

Re: Android 11, Samsung S10e - nie udało się pobrać danych

Czat również znajdziesz po zalogowaniu do pełnej wersji Mojego ING przez naszą stronę internetową. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (2 164 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy