21-01-2021 02:08
21-01-2021 20:29
Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów
Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - po zalogowaniu lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Sprawdzimy te transakcje.
Jeżeli jednak wykonałaś tylko jedną transakcję i ją potwierdziłaś, to pozostałe nie powinny być pobierane. W sytuacji, gdy nie potwierdzasz tych transakcji, zastrzeż swoją kartę. Możesz to zrobić w Moim ING, klikając w ikonę karty na stronie głównej i opcję "Zastrzeż kartę" lub na naszej całodobowej infolinii: 32 357 00 12.
Możesz wypłacić pieniądze z IKZE wcześniej, jeśli zajdzie taka potrzeba. To tzw. zwrot. Pieniądze zwrócimy Ci, jeśli wypowiesz umowę o jego prowadzenie i nie spełniasz ustawowych warunków do wypłaty.
... 15-12-2025Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |