21-01-2021 02:08
21-01-2021 20:29
Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów
Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - po zalogowaniu lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Sprawdzimy te transakcje.
Jeżeli jednak wykonałaś tylko jedną transakcję i ją potwierdziłaś, to pozostałe nie powinny być pobierane. W sytuacji, gdy nie potwierdzasz tych transakcji, zastrzeż swoją kartę. Możesz to zrobić w Moim ING, klikając w ikonę karty na stronie głównej i opcję "Zastrzeż kartę" lub na naszej całodobowej infolinii: 32 357 00 12.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |