21-01-2021 02:08
21-01-2021 20:29
Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów
Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - po zalogowaniu lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Sprawdzimy te transakcje.
Jeżeli jednak wykonałaś tylko jedną transakcję i ją potwierdziłaś, to pozostałe nie powinny być pobierane. W sytuacji, gdy nie potwierdzasz tych transakcji, zastrzeż swoją kartę. Możesz to zrobić w Moim ING, klikając w ikonę karty na stronie głównej i opcję "Zastrzeż kartę" lub na naszej całodobowej infolinii: 32 357 00 12.
Witaj, nasz maksymalny czas na rozpatrzenie wniosku to 21 dni od otrzymania kompletu dokumentów.
07-11-2025Hej, jak w tym roku wygląda czas oczekiwania na podjęcie decyzji? Dzisiaj jest u mnie 5 alboo nawet 6 dzień roboczy, od kiedy status się zmienił, a decyzji nadal brak.
07-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 3 | |
| 3 | |
| 3 | |
| 3 |