16-02-2021 20:10
17-02-2021 21:25
Przelew walutowy realizowany jest maksymalnie do 3 dni roboczych. W takiej sytuacji, skontaktuj się z nami na czacie, ale po zalogowaniu się do bankowości internetowej. Możesz również zadzwonić na naszą infolinię pod numerem: 32 357 00 69. Sprawdzimy dla Ciebie, czy mamy jakieś informację zwrotną odnośnie Twojego przelewu. Jeśli nie będziemy mieć takich informacji, przyjmiemy zgłoszenie, aby prześledzić Twój przelew.
18-02-2021 22:11
20-02-2021 08:23
Przez Społeczność nie możemy niczego dla Ciebie sprawdzić
Wymaga to potwierdzenia danych. Dlatego możliwością jest kontakt z naszą całodobową infolinią (32 357 00 69) lub czatem, po zalogowaniu się do Mojego ING.
Możesz wypłacić pieniądze z IKZE wcześniej, jeśli zajdzie taka potrzeba. To tzw. zwrot. Pieniądze zwrócimy Ci, jeśli wypowiesz umowę o jego prowadzenie i nie spełniasz ustawowych warunków do wypłaty.
... 15-12-2025Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |