Odpowiedz

Przelew walutowy

Witam!

Mam problem z przelewem walutowym, wykonywanym w dniu 23.01.2021, z datą rozliczenia 26.01.2021. Otóż przelew był wykonywany w złotówkach na konto w banku ukraińskim. Jednakże do dnia dzisiejszego ani odbiorca nie dostał kwoty określonej w przelewie, ani ja nie dostałem ewentualnego cofnięcia przelewu. Nie wiem zupełnie co robić w tej sytuacji, bo to jest dość dziwne...
Odpowiedz
0 Lajków
Oliwer22
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
16-02-2021
Wiadomość 1 z 4 (2 408 wyświetleń)

Re: Przelew walutowy

Przelew walutowy realizowany jest maksymalnie do 3 dni roboczych. W takiej sytuacji, skontaktuj się z nami na czacie, ale po zalogowaniu się do bankowości internetowej. Możesz również zadzwonić na naszą infolinię pod numerem: 32 357 00 69. Sprawdzimy dla Ciebie, czy mamy jakieś informację zwrotną odnośnie Twojego przelewu. Jeśli nie będziemy mieć takich informacji, przyjmiemy zgłoszenie, aby prześledzić Twój przelew. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
250
47
11-02-2020
Wiadomość 2 z 4 (2 348 wyświetleń)

Re: Przelew walutowy

Dzwoniłem kilka razy i pytałem. Nic nie było i ze strony ING wszystko poszło dobrze. Cześć konsultantów mówiła, żeby czekać a ostatnio że mogę dostać potwierdzenie z numerem SWIFT za 20 zł gdzie powiedziałem ok, jednak nie usłyszałem potwierdzenia,że takie coś zamówił czy coś :/ Nie wiem co o tym myśleć czy czekać jednak czy coś robić :/
Odpowiedz
0 Lajków
Oliwer22
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
16-02-2021
Wiadomość 3 z 4 (2 308 wyświetleń)

Re: Przelew walutowy

Przez Społeczność nie możemy niczego dla Ciebie sprawdzić Emotikon: Smutny Wymaga to potwierdzenia danych. Dlatego możliwością jest kontakt z naszą całodobową infolinią (32 357 00 69) lub czatem, po zalogowaniu się do Mojego ING. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (2 270 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Inne dane przelewu niż właściciela konta

Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz

...

22-11-2024
Re: Re.: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

A ja dostałem odmowę przedłużenia oprocentowania stałego. Czy ktoś ma już wydłużony termin po interwencji rzecznika?

22-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy