Odpowiedz

Przelew walutowy

Witam!

Mam problem z przelewem walutowym, wykonywanym w dniu 23.01.2021, z datą rozliczenia 26.01.2021. Otóż przelew był wykonywany w złotówkach na konto w banku ukraińskim. Jednakże do dnia dzisiejszego ani odbiorca nie dostał kwoty określonej w przelewie, ani ja nie dostałem ewentualnego cofnięcia przelewu. Nie wiem zupełnie co robić w tej sytuacji, bo to jest dość dziwne...
Odpowiedz
0 Lajków
Oliwer22
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
16-02-2021
Wiadomość 1 z 4 (325 wyświetleń)

Re: Przelew walutowy

Przelew walutowy realizowany jest maksymalnie do 3 dni roboczych. W takiej sytuacji, skontaktuj się z nami na czacie, ale po zalogowaniu się do bankowości internetowej. Możesz również zadzwonić na naszą infolinię pod numerem: 32 357 00 69. Sprawdzimy dla Ciebie, czy mamy jakieś informację zwrotną odnośnie Twojego przelewu. Jeśli nie będziemy mieć takich informacji, przyjmiemy zgłoszenie, aby prześledzić Twój przelew. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
62
14
11-02-2020
Wiadomość 2 z 4 (265 wyświetleń)

Re: Przelew walutowy

Dzwoniłem kilka razy i pytałem. Nic nie było i ze strony ING wszystko poszło dobrze. Cześć konsultantów mówiła, żeby czekać a ostatnio że mogę dostać potwierdzenie z numerem SWIFT za 20 zł gdzie powiedziałem ok, jednak nie usłyszałem potwierdzenia,że takie coś zamówił czy coś :/ Nie wiem co o tym myśleć czy czekać jednak czy coś robić :/
Odpowiedz
0 Lajków
Oliwer22
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
16-02-2021
Wiadomość 3 z 4 (225 wyświetleń)

Re: Przelew walutowy

Przez Społeczność nie możemy niczego dla Ciebie sprawdzić Emotikon: Smutny Wymaga to potwierdzenia danych. Dlatego możliwością jest kontakt z naszą całodobową infolinią (32 357 00 69) lub czatem, po zalogowaniu się do Mojego ING. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Moderator
Moderator icon
516
132
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (187 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Dług i komornik

@elmer Zdaje sobie sprawę z Twojej sytuacji i chciałbym pomóc. Niestety jednak, poprzez forum Społeczność nie mogę sprawdzić w jakim stanie są aktualnie te zadłużenia. Proszę, zadzwoń w tygodniu (8:00

...

27-02-2021
Re: ING żąda bez jakiegokolwiek powodu oświadczeń o źródłach pochodzenia majątku i środków pienię...

Art. 34. 4. Instytucje obowiązane na potrzeby stosowania środków bezpieczeństwa finansowego mogą przetwarzać informacje zawarte w dokumentach    tożsamości klienta i osoby upoważnionej do działania w

...

27-02-2021
Re.: Zmiana numeru telefonu

Nie moge zmienic gdyz wysylaja mi kod na numer telefonu stary ktorego nie mam wiec na cholere mi ten kod aktywacyjny?????

27-02-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy