16-02-2021 20:10
17-02-2021 21:25
Przelew walutowy realizowany jest maksymalnie do 3 dni roboczych. W takiej sytuacji, skontaktuj się z nami na czacie, ale po zalogowaniu się do bankowości internetowej. Możesz również zadzwonić na naszą infolinię pod numerem: 32 357 00 69. Sprawdzimy dla Ciebie, czy mamy jakieś informację zwrotną odnośnie Twojego przelewu. Jeśli nie będziemy mieć takich informacji, przyjmiemy zgłoszenie, aby prześledzić Twój przelew.
18-02-2021 22:11
20-02-2021 08:23
Przez Społeczność nie możemy niczego dla Ciebie sprawdzić Wymaga to potwierdzenia danych. Dlatego możliwością jest kontakt z naszą całodobową infolinią (32 357 00 69) lub czatem, po zalogowaniu się do Mojego ING.
Gdy wprowadzimy tryb ciemny, to na pewno będziemy o tym informować. W tej chwili nie jesteśmy w stanie podać żadnego terminu.
23-04-2025U nas podpisanie umowy trwało ponad 2 h.
Oprócz ponownego omówienia umowy dochodzi jeszcze kwestia ubezpieczeń,
podpisywania dokumentów, sprawdzenia czy spełniono wszystkie dodatkowe warunki umowy.
Późni
... 23-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |