16-02-2021 20:10
17-02-2021 21:25
Przelew walutowy realizowany jest maksymalnie do 3 dni roboczych. W takiej sytuacji, skontaktuj się z nami na czacie, ale po zalogowaniu się do bankowości internetowej. Możesz również zadzwonić na naszą infolinię pod numerem: 32 357 00 69. Sprawdzimy dla Ciebie, czy mamy jakieś informację zwrotną odnośnie Twojego przelewu. Jeśli nie będziemy mieć takich informacji, przyjmiemy zgłoszenie, aby prześledzić Twój przelew.
18-02-2021 22:11
20-02-2021 08:23
Przez Społeczność nie możemy niczego dla Ciebie sprawdzić
Wymaga to potwierdzenia danych. Dlatego możliwością jest kontakt z naszą całodobową infolinią (32 357 00 69) lub czatem, po zalogowaniu się do Mojego ING.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |