Odpowiedz

Przelew walutowy

Witam!

Mam problem z przelewem walutowym, wykonywanym w dniu 23.01.2021, z datą rozliczenia 26.01.2021. Otóż przelew był wykonywany w złotówkach na konto w banku ukraińskim. Jednakże do dnia dzisiejszego ani odbiorca nie dostał kwoty określonej w przelewie, ani ja nie dostałem ewentualnego cofnięcia przelewu. Nie wiem zupełnie co robić w tej sytuacji, bo to jest dość dziwne...
Odpowiedz
0 Lajków
Oliwer22
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
16-02-2021
Wiadomość 1 z 4 (1 863 wyświetleń)

Re: Przelew walutowy

Przelew walutowy realizowany jest maksymalnie do 3 dni roboczych. W takiej sytuacji, skontaktuj się z nami na czacie, ale po zalogowaniu się do bankowości internetowej. Możesz również zadzwonić na naszą infolinię pod numerem: 32 357 00 69. Sprawdzimy dla Ciebie, czy mamy jakieś informację zwrotną odnośnie Twojego przelewu. Jeśli nie będziemy mieć takich informacji, przyjmiemy zgłoszenie, aby prześledzić Twój przelew. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
233
45
11-02-2020
Wiadomość 2 z 4 (1 803 wyświetleń)

Re: Przelew walutowy

Dzwoniłem kilka razy i pytałem. Nic nie było i ze strony ING wszystko poszło dobrze. Cześć konsultantów mówiła, żeby czekać a ostatnio że mogę dostać potwierdzenie z numerem SWIFT za 20 zł gdzie powiedziałem ok, jednak nie usłyszałem potwierdzenia,że takie coś zamówił czy coś :/ Nie wiem co o tym myśleć czy czekać jednak czy coś robić :/
Odpowiedz
0 Lajków
Oliwer22
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
16-02-2021
Wiadomość 3 z 4 (1 763 wyświetleń)

Re: Przelew walutowy

Przez Społeczność nie możemy niczego dla Ciebie sprawdzić Emotikon: Smutny Wymaga to potwierdzenia danych. Dlatego możliwością jest kontakt z naszą całodobową infolinią (32 357 00 69) lub czatem, po zalogowaniu się do Mojego ING. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (1 725 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Moje ING wymaga ustawienia aplikacji jako domyślną do płatności zbliżeniowych

Aktualnie w przypadku Moje ING wymagane jest, aby ustawić aplikację jako domyślną do płatności. Możesz natomiast dodać kartę do portfela Google i tu ustawić ją jako domyślą. Wtedy będziesz mógł skorzy

...

25-04-2024
Podejmujemy decyzje - ile trwa?

ING ile wkońcu trwa etap 5 “ Wygląda na to, że mamy już wszystko. Podejmujemy decyzję.”?! Bo 4 dni robocze już minęły…

25-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My nadal czekamy. Dzisiaj czwarty dzień roboczy.

25-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy