21-01-2021 02:08
21-01-2021 20:29
Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - po zalogowaniu lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Sprawdzimy te transakcje.
Jeżeli jednak wykonałaś tylko jedną transakcję i ją potwierdziłaś, to pozostałe nie powinny być pobierane. W sytuacji, gdy nie potwierdzasz tych transakcji, zastrzeż swoją kartę. Możesz to zrobić w Moim ING, klikając w ikonę karty na stronie głównej i opcję "Zastrzeż kartę" lub na naszej całodobowej infolinii: 32 357 00 12.
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |