08-10-2016 21:45
W piatek robiłam przelewy za rachunki. Po kiklu godzinach chciałam wypłacić pieniądze z bankomatu i ku mojemu zdziwnienu pieniędzy na konice już nie miałam.
Po sprawdzeniu historii okazało się że jeden przelew został zdublowanu tzn. kwota za przelew została wysłana do drugiej osoby prawidłowo oraz ta sama kwota 800 zł z tego samego zlecenia została zablokowana na kolejne 11 dni
Sms do transakcji przyszedł jeden więc nie było możliwe że wykonałam dwa identycze przelewy
Tym samym bank pozostawił mnie bez środków nie z mojej winy do czasu wyjasnienia czyli nawet do 17 pażdziernika.
Czy ktoś miał podobna sytuacje?
09-10-2016 20:22
W tej sytuacji prosimy o zgłoszenie reklamacji w ramach, której opisywane zdarzenie przeanalizujemy. Reklamację można złożyć w oddziale banku, telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub przez bankowość internetową. Staramy się również możliwie jak najszybciej rozpatrywać każde zgłoszenie.
09-10-2016 20:37
Reklamacja zostałą złożona tylko czas oczekiwania do 11 dni nawet
a pieniądze zamrożone, gdyby była to mała kwota to nawet bym nie zauważyła a tu 800 zł przybkolowało
10-10-2016 20:22
Podany termin jest maksymalnym, w jakim rozpatrzymy reklamację.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |