10-10-2016 18:30
11-10-2016 09:21
Jeśli aktywowałaś swoją kartę i otrzymałaś w SMSie kod CVV, to możesz robić zakupy przez internet. Jeśli płatność jest w walucie innej niż złotówki, płatność będzie przewalutowana automatycznie, np. na euro.
Przyczyną odrzucenia karty może być błąd karty lub błąd po stronie sklepu.
W przypadku karty, sprawdź, czy:
Jesli nadal nie będziesz mogła zrobić płatności, skontaktuj się z naszą infolinią: 32 357 00 12, sprawdzimy Twoją kartę. Jeśli wszystko będzie w porządku, będziesz potrzebowała skontaktować się ze sklepem, w którym chcesz zapłacić.
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |