10-10-2016 18:30
11-10-2016 09:21
Jeśli aktywowałaś swoją kartę i otrzymałaś w SMSie kod CVV, to możesz robić zakupy przez internet. Jeśli płatność jest w walucie innej niż złotówki, płatność będzie przewalutowana automatycznie, np. na euro.
Przyczyną odrzucenia karty może być błąd karty lub błąd po stronie sklepu.
W przypadku karty, sprawdź, czy:
Jesli nadal nie będziesz mogła zrobić płatności, skontaktuj się z naszą infolinią: 32 357 00 12, sprawdzimy Twoją kartę. Jeśli wszystko będzie w porządku, będziesz potrzebowała skontaktować się ze sklepem, w którym chcesz zapłacić.
Nie mogę zalogować się do aplikacji banku. Po wejściu na stronę logowania, przez pewien czas widać kółko ładowania, a po chwili biała strona.
W konsoli jest błąd jak w załączniku. Próbowałem w oknie in
... 05-02-2025Tak z ciekawości - po co w wielu miejscach na Waszej stronie www pojawiła się podkreślona czcionka?
Moim zdaniem wygląda to okropnie. W pierwszej chwili myślałem, że się Wam style do końca nie wczytały
... 04-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |