Płatności

Odpowiedz

Wirtualna karta a płatność w innej walucie

Witam. Mam pytanie odnośnie karty wirtualnej. Założyłam ja aby robić zakupy na zagranicznych stronach. Czytałam że mogę zrobic przelew z karty w PLN a bank automatycznie przewalutuje je na EURO. Próbowałam dzisiaj zrobic zakupy a kartę niestety cały czas odrzuca. Czy muszę udać się do oddziału i założyć konto walutowe?
Odpowiedz
0 Lajków
Marrtyna
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
10-10-2016
Wiadomość 1 z 2 (8 359 wyświetleń)

Re.: Wirtualna karta a płatność w innej walucie

Jeśli aktywowałaś swoją kartę i otrzymałaś w SMSie kod CVV, to możesz robić zakupy przez internet. Jeśli płatność jest w walucie innej niż złotówki, płatność będzie przewalutowana automatycznie, np. na euro.

Przyczyną odrzucenia karty może być błąd karty lub błąd po stronie sklepu.

W przypadku karty, sprawdź, czy:

  • masz odpowiednią ilość pieniędzy na karcie,
  • karta jest aktywna,
  • wprowadzasz w sklepie poprawne dane karty (numer karty i kod CVV).

Jesli nadal nie będziesz mogła zrobić płatności, skontaktuj się z naszą infolinią: 32 357 00 12, sprawdzimy Twoją kartę. Jeśli wszystko będzie w porządku, będziesz potrzebowała skontaktować się ze sklepem, w którym chcesz zapłacić.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (8 330 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy