10-10-2016 18:30
11-10-2016 09:21
Jeśli aktywowałaś swoją kartę i otrzymałaś w SMSie kod CVV, to możesz robić zakupy przez internet. Jeśli płatność jest w walucie innej niż złotówki, płatność będzie przewalutowana automatycznie, np. na euro.
Przyczyną odrzucenia karty może być błąd karty lub błąd po stronie sklepu.
W przypadku karty, sprawdź, czy:
Jesli nadal nie będziesz mogła zrobić płatności, skontaktuj się z naszą infolinią: 32 357 00 12, sprawdzimy Twoją kartę. Jeśli wszystko będzie w porządku, będziesz potrzebowała skontaktować się ze sklepem, w którym chcesz zapłacić.
1. W obu przypadkach oprocentowanie, jak i RRSO będzie takie samo.
2. W sytuacji, gdzie otrzymujesz wynagrodzenie od jednego pracodawcy krócej niż 6 miesięcy, to nie będziesz miał możliwości zawniosko
... 18-03-2025Dzień dobry. Wniosek złożony 7 lutego, na stronie ING informacja, że jest już decyzja. Po próbie ustalenia jaka jest decyzja, otrzymałam informację od Pani z ING że jest błąd techniczny i jeszcze raz
... 18-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |