Płatności

Odpowiedz

Wirtualna karta a płatność w innej walucie

Witam. Mam pytanie odnośnie karty wirtualnej. Założyłam ja aby robić zakupy na zagranicznych stronach. Czytałam że mogę zrobic przelew z karty w PLN a bank automatycznie przewalutuje je na EURO. Próbowałam dzisiaj zrobic zakupy a kartę niestety cały czas odrzuca. Czy muszę udać się do oddziału i założyć konto walutowe?
Odpowiedz
0 Lajków
Marrtyna
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
10-10-2016
Wiadomość 1 z 2 (8 431 wyświetleń)

Re.: Wirtualna karta a płatność w innej walucie

Jeśli aktywowałaś swoją kartę i otrzymałaś w SMSie kod CVV, to możesz robić zakupy przez internet. Jeśli płatność jest w walucie innej niż złotówki, płatność będzie przewalutowana automatycznie, np. na euro.

Przyczyną odrzucenia karty może być błąd karty lub błąd po stronie sklepu.

W przypadku karty, sprawdź, czy:

  • masz odpowiednią ilość pieniędzy na karcie,
  • karta jest aktywna,
  • wprowadzasz w sklepie poprawne dane karty (numer karty i kod CVV).

Jesli nadal nie będziesz mogła zrobić płatności, skontaktuj się z naszą infolinią: 32 357 00 12, sprawdzimy Twoją kartę. Jeśli wszystko będzie w porządku, będziesz potrzebowała skontaktować się ze sklepem, w którym chcesz zapłacić.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (8 402 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Pożyczka na dochody z Wielkiej Brytanii

Przykro nam, natomiast w tej sytuacji nie będziesz mógł złożyć u nas wniosku kredytowego. Wymagamy, aby taki wpływ bezpośrednio od pracodawcy był skierowany do naszego banku lub do innego banku w Pols...

19-03-2025
Re.: Zapytanie odnośnie pożyczki

1. W obu przypadkach oprocentowanie, jak i RRSO będzie takie samo.

2. W sytuacji, gdzie otrzymujesz wynagrodzenie od jednego pracodawcy krócej niż 6 miesięcy, to nie będziesz miał możliwości zawniosko

...

18-03-2025
Rozpatrzenie wniosku

Dzień dobry. Wniosek złożony 7 lutego, na stronie ING informacja, że jest już decyzja. Po próbie ustalenia jaka jest decyzja, otrzymałam informację od Pani z ING że jest błąd techniczny i jeszcze raz

...

18-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy