- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
blokada kwoty podwójnie pobrana kwota za przelew
08-10-2016 21:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W piatek robiłam przelewy za rachunki. Po kiklu godzinach chciałam wypłacić pieniądze z bankomatu i ku mojemu zdziwnienu pieniędzy na konice już nie miałam.
Po sprawdzeniu historii okazało się że jeden przelew został zdublowanu tzn. kwota za przelew została wysłana do drugiej osoby prawidłowo oraz ta sama kwota 800 zł z tego samego zlecenia została zablokowana na kolejne 11 dni
Sms do transakcji przyszedł jeden więc nie było możliwe że wykonałam dwa identycze przelewy
Tym samym bank pozostawił mnie bez środków nie z mojej winy do czasu wyjasnienia czyli nawet do 17 pażdziernika.
Czy ktoś miał podobna sytuacje?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
09-10-2016 20:22
Re.: blokada kwoty podwójnie pobrana kwota za przelew
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W tej sytuacji prosimy o zgłoszenie reklamacji w ramach, której opisywane zdarzenie przeanalizujemy. Reklamację można złożyć w oddziale banku, telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub przez bankowość internetową. Staramy się również możliwie jak najszybciej rozpatrywać każde zgłoszenie.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
09-10-2016 20:37
Re.: blokada kwoty podwójnie pobrana kwota za przelew
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Reklamacja zostałą złożona tylko czas oczekiwania do 11 dni nawet
a pieniądze zamrożone, gdyby była to mała kwota to nawet bym nie zauważyła a tu 800 zł przybkolowało
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
10-10-2016 20:22
Re.: blokada kwoty podwójnie pobrana kwota za przelew
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Podany termin jest maksymalnym, w jakim rozpatrzymy reklamację.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość