06-11-2020 23:07
Dzień dobry,
bardzo proszę o informację czy bank ponawia próby wykonania zleceń stałych w przypadku, gdy realizacja zleceń w pierwotnym terminie nie powiodła się z powodu braku środków na koncie.
Przykładowo, jeśli zlecenie ustawione jest na 10 dm. a środki wpływają 11 dm. to czy zlecenie zostanie wykonane 11 dm.
Dziękuję,
Tomasz
07-11-2020 19:49
Stałe zlecenia wykonujemy rano, w dniu, który wskazałeś podczas zakładania zlecenia.
Jeśli nie będziesz mieć w tym czasie pieniędzy na koncie, ostatni raz spróbujemy wykonać płatność o godz. 14:00.
Jeśli termin przypada w niedzielę lub dzień świąteczny, stałe zlecenie zrealizujemy w kolejnym dniu roboczym.
08-11-2020 12:39
Dziękuję za odpowiedź.
Tylko jeszcze dopytam, czy o godz. 14 tego samego dnia podejmowana jest ostatnia próba realizacji zleceń stałych?
Jeśli środki pojawią się na koncie następnego dnia to czy wtedy zlecenie nie zostanie wykonane?
08-11-2020 12:53
@td2003 Stałe zlecenie zostanie wykonane tego samego dnia do godziny 14:00. W kolejnym dniu roboczym należy samodzielnie wykonać transakcję.
09-11-2020 10:34
W takim razie myślę, że nie byłoby źle gdyby ING wprowadził opcję automatycznego ponawiania próby wykonania zleceń stałych przez np. 3 kolejne dni, czyli tak jak ma to miejsce w niektórych innych bankach.
09-11-2020 18:35 | Edytowano: 09-11-2020 18:36
Dziękujemy za sugestię Przekażemy ją, gdzie trzeba 💪
09-02-2022 14:18
Dołączam się do prośby. Przykładowo w Banku Millenium mogę sobie ustawić okres ponawiania przelewu aż do 10 dni. Z uwagi na to że mam mocno zautomatyzowany proces przelewów pomiędzy różnymi moimi kontami, jeśli jeden przelew nie zostanie wykonany to bardzo wpływa to na pozostałe automatyczne przelewy. W tym momencie to właśnie ING jest najsłabszym ogniwem w moim 'systemie'. Z uwagi na brak opcji ponawiania stałego zlecenia, jeśli ING nie wykona przelewów to resztę procesu muszę dokończyć ręcznie.
10-02-2022 14:22
Dziękujemy za sugestię, przekazałam ją do osób, które są odpowiedzialne za rozwój naszej bankowości internetowej 👍
20-04-2022 13:19
21-04-2022 13:33
Stałe zlecenie możesz usunąć lub zmienić najpóźniej do końca dnia roboczego poprzedzającego dzień wykonania zlecenia. Tak jak napisałeś, danego dnia nie będzie to już możliwe.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |