06-11-2020 23:07
Dzień dobry,
bardzo proszę o informację czy bank ponawia próby wykonania zleceń stałych w przypadku, gdy realizacja zleceń w pierwotnym terminie nie powiodła się z powodu braku środków na koncie.
Przykładowo, jeśli zlecenie ustawione jest na 10 dm. a środki wpływają 11 dm. to czy zlecenie zostanie wykonane 11 dm.
Dziękuję,
Tomasz
07-11-2020 19:49
Stałe zlecenia wykonujemy rano, w dniu, który wskazałeś podczas zakładania zlecenia.
Jeśli nie będziesz mieć w tym czasie pieniędzy na koncie, ostatni raz spróbujemy wykonać płatność o godz. 14:00.
Jeśli termin przypada w niedzielę lub dzień świąteczny, stałe zlecenie zrealizujemy w kolejnym dniu roboczym.
08-11-2020 12:39
Dziękuję za odpowiedź.
Tylko jeszcze dopytam, czy o godz. 14 tego samego dnia podejmowana jest ostatnia próba realizacji zleceń stałych?
Jeśli środki pojawią się na koncie następnego dnia to czy wtedy zlecenie nie zostanie wykonane?
08-11-2020 12:53
@td2003 Stałe zlecenie zostanie wykonane tego samego dnia do godziny 14:00. W kolejnym dniu roboczym należy samodzielnie wykonać transakcję.
09-11-2020 10:34
W takim razie myślę, że nie byłoby źle gdyby ING wprowadził opcję automatycznego ponawiania próby wykonania zleceń stałych przez np. 3 kolejne dni, czyli tak jak ma to miejsce w niektórych innych bankach.
09-11-2020 18:35 | Edytowano: 09-11-2020 18:36
Dziękujemy za sugestię Przekażemy ją, gdzie trzeba 💪
09-02-2022 14:18
Dołączam się do prośby. Przykładowo w Banku Millenium mogę sobie ustawić okres ponawiania przelewu aż do 10 dni. Z uwagi na to że mam mocno zautomatyzowany proces przelewów pomiędzy różnymi moimi kontami, jeśli jeden przelew nie zostanie wykonany to bardzo wpływa to na pozostałe automatyczne przelewy. W tym momencie to właśnie ING jest najsłabszym ogniwem w moim 'systemie'. Z uwagi na brak opcji ponawiania stałego zlecenia, jeśli ING nie wykona przelewów to resztę procesu muszę dokończyć ręcznie.
10-02-2022 14:22
Dziękujemy za sugestię, przekazałam ją do osób, które są odpowiedzialne za rozwój naszej bankowości internetowej 👍
20-04-2022 13:19
21-04-2022 13:33
Stałe zlecenie możesz usunąć lub zmienić najpóźniej do końca dnia roboczego poprzedzającego dzień wykonania zlecenia. Tak jak napisałeś, danego dnia nie będzie to już możliwe.
U mnie też wydłużyli,przed chwilą zobaczyłem w aplikacji
04-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
1 | |
1 |