Płatności

Odpowiedz

Zablokowane środki na koncie.

Dzień dobry,

dnia 2.10.2018 został zablokowany przelew na moim koncie w kwocie 700zl. Przelew miał być wykonany na inne konto. Pieniądze nie doszły i do dzisiaj (tj. 12.10.2018) w historii konta dalej widnieje informacja, że środki są zablokowane. Dziwne, bo inny przelew na inna kwotę został wycofany a środki zwrócone.
W związku z tym mam pytanie - czy ktoś z Państwa banku odczytuje wiadomości wysyłane bezpośrednio z mojego konta ING? Uprzedzam pytanie - nie mogę zadzwonic na infolinię, bo muszę osobiście zadzwonić (nie mogę upoważnic np. rodzica) a sam jestem w Brazylii i nie uśmiecha mi się płacić ponad 10zl za minutę połączenia, gdzie pewnie przez pierwsze 5minut będę słuchał, że jestem n-ty w kolejce. Moje wiadomości zostają bez odpowiedzi, a minęło 10 dni od przelewu.
Drugie pytanie - gdzie mogę zlozyc oficjalną skargę w związku z zablokowaniem mi na tak długi czas środków z wiadomych tylko dla Państwa przyczyn?
Z poważaniem
Paweł
Odpowiedz
0 Lajków
Apococito
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
12-10-2018
Wiadomość 1 z 2 (9 421 wyświetleń)

Re: Zablokowane środki na koncie.

Na wiadomości przez Moje ING staramy się odpowiadać najszybciej jak to możliwe. Trudno mi powiedzieć, dlaczego jeszcze nie otrzymałeś odpowiedzi. Możesz również do nas napisać przez czata po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę (prawy dolny róg). Tam sprawdzimy Twoje konto i będziemy mogli zgłosić reklamację.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
650
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (9 417 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Prowizja pośrednika hipotecznego

Dzień dobry, czy pośrednik kredytowy może dobrowolnie zrzec się prowizji przy składaniu wniosków kredytowych?

22-12-2024
Rejestracja działalności jednoosobowej - kod pkd

Dobry wieczór,
Jaki format kodu PKD wpisać w rubryce "rodzaj działalności gospodarczej"? Próbowałam już wszystkiego i nic nie wyszukuje wysxukiwarka

20-12-2024
Re.: Pusta strona logowania w Chrome

Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz

...

20-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy