Płatności

Odpowiedz

Zablokowane środki na koncie.

Dzień dobry,

dnia 2.10.2018 został zablokowany przelew na moim koncie w kwocie 700zl. Przelew miał być wykonany na inne konto. Pieniądze nie doszły i do dzisiaj (tj. 12.10.2018) w historii konta dalej widnieje informacja, że środki są zablokowane. Dziwne, bo inny przelew na inna kwotę został wycofany a środki zwrócone.
W związku z tym mam pytanie - czy ktoś z Państwa banku odczytuje wiadomości wysyłane bezpośrednio z mojego konta ING? Uprzedzam pytanie - nie mogę zadzwonic na infolinię, bo muszę osobiście zadzwonić (nie mogę upoważnic np. rodzica) a sam jestem w Brazylii i nie uśmiecha mi się płacić ponad 10zl za minutę połączenia, gdzie pewnie przez pierwsze 5minut będę słuchał, że jestem n-ty w kolejce. Moje wiadomości zostają bez odpowiedzi, a minęło 10 dni od przelewu.
Drugie pytanie - gdzie mogę zlozyc oficjalną skargę w związku z zablokowaniem mi na tak długi czas środków z wiadomych tylko dla Państwa przyczyn?
Z poważaniem
Paweł
Odpowiedz
0 Lajków
Apococito
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
12-10-2018
Wiadomość 1 z 2 (9 263 wyświetleń)

Re: Zablokowane środki na koncie.

Na wiadomości przez Moje ING staramy się odpowiadać najszybciej jak to możliwe. Trudno mi powiedzieć, dlaczego jeszcze nie otrzymałeś odpowiedzi. Możesz również do nas napisać przez czata po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę (prawy dolny róg). Tam sprawdzimy Twoje konto i będziemy mogli zgłosić reklamację.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
645
121
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (9 259 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Witam,
Nie rozumiem jak w takich nagłych przypadkach jak pieniądze na operację dziecka , bank nie proponuje szybkiego rozwiązania sprawy . W dniu dzisiejszym wpłaciłam 11 400zl . Pieniądze muszę wpłaci...

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy