12-10-2018 16:38
12-10-2018 17:16
Na wiadomości przez Moje ING staramy się odpowiadać najszybciej jak to możliwe. Trudno mi powiedzieć, dlaczego jeszcze nie otrzymałeś odpowiedzi. Możesz również do nas napisać przez czata po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę (prawy dolny róg). Tam sprawdzimy Twoje konto i będziemy mogli zgłosić reklamację.
Witam.
Mam w dowodzie osobistym 2 imiona i są one również wprowadzone do danych mojego konta osobistego w ING (oba imiona wyświetlają się w danych osobistych mojego konta). Natomiast Profil Zaufany prz
... 18-04-2025No szkoda. Przydałaby mi się taka możliwośc, jakiś tag w tytule czy coś.
18-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |