Odpowiedz

Przelew expresowy

Dzień dobry, dziś z rana wysłałam przelew Expresowy który powinien w ciągu 5min być u odbiorcy. Zbliża się wieczór a w historii ten przelew oznaczony jest jako blokada kwoty. Czyli rozumiem że przelew nie dotarł do odbiorcy. Nie dość że miał być "Expresowy" to przecież nawet zwykły przelew dotarł by po całym dniu. Co mam w takiej sytuacji zrobić?
Odpowiedz
0 Lajków
Kikka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
25-11-2021
Wiadomość 1 z 2 (3 468 wyświetleń)

Re: Przelew expresowy

Wczoraj (28.02.2002 r.) były kłopoty z realizacją przelewów natychmiastowych. Prosimy, sprawdź historię swoich transakcji. Jeśli przelew nie został zrealizowany, ponów go. 

Przepraszamy za utrudnienia 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
181
41
23-04-2018
Wiadomość 2 z 2 (3 406 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy