26-02-2022 11:09
27-02-2022 11:50
@Nitka Chciałbym Ci pomóc i to wyjaśnić, natomiast tutaj nie mamy dostępu do danych w systemie bankowym. Proszę Cię o kontakt z nami przez telefon na numer +48 32 357 00 69 lub przez czat w Moim ING. Infolinia jest całodobowa. Specjaliści sprawdzą dla Ciebie blik w naszych systemach i będą mogli udzielić Ci szczegółowych wyjaśnień.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |