26-02-2022 11:09
27-02-2022 11:50
@Nitka Chciałbym Ci pomóc i to wyjaśnić, natomiast tutaj nie mamy dostępu do danych w systemie bankowym. Proszę Cię o kontakt z nami przez telefon na numer +48 32 357 00 69 lub przez czat w Moim ING. Infolinia jest całodobowa. Specjaliści sprawdzą dla Ciebie blik w naszych systemach i będą mogli udzielić Ci szczegółowych wyjaśnień.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |