26-02-2022 11:09
27-02-2022 11:50
@Nitka Chciałbym Ci pomóc i to wyjaśnić, natomiast tutaj nie mamy dostępu do danych w systemie bankowym. Proszę Cię o kontakt z nami przez telefon na numer +48 32 357 00 69 lub przez czat w Moim ING. Infolinia jest całodobowa. Specjaliści sprawdzą dla Ciebie blik w naszych systemach i będą mogli udzielić Ci szczegółowych wyjaśnień.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |