Odpowiedz

Przelew expresowy

Dzień dobry, dziś z rana wysłałam przelew Expresowy który powinien w ciągu 5min być u odbiorcy. Zbliża się wieczór a w historii ten przelew oznaczony jest jako blokada kwoty. Czyli rozumiem że przelew nie dotarł do odbiorcy. Nie dość że miał być "Expresowy" to przecież nawet zwykły przelew dotarł by po całym dniu. Co mam w takiej sytuacji zrobić?
Odpowiedz
0 Lajków
Kikka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
25-11-2021
Wiadomość 1 z 2 (3 799 wyświetleń)

Re: Przelew expresowy

Wczoraj (28.02.2002 r.) były kłopoty z realizacją przelewów natychmiastowych. Prosimy, sprawdź historię swoich transakcji. Jeśli przelew nie został zrealizowany, ponów go. 

Przepraszamy za utrudnienia 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
184
42
23-04-2018
Wiadomość 2 z 2 (3 737 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: OKO dziecka

Mam dokładnie tan sam problem.... po prostu cwaniactwo ze strony ING i tyle. Blokowanie środków klientów w bardzo sprytny sposób. Kusza klientów atrakcyjnym oprocentowaniem a później zonk... mamy Cię

...

21-03-2025
Problem z otwieraniem i logowaniem się przez przeglądarkę Edge i chrome

Mam problem z otwarciem strony do zalogowania się do bankowości internetowej zarówno mojeing jak i ingbusiness z przeglądarki edge i chrome. Obie przeglądarki w najnowszej wersji. Sama strona ing się

...

21-03-2025
Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

W zakresie danych dla przelewów oraz przelewów na telefon udzieliliśmy informacji w naszych poprzednich komentarzach.

20-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy