20-11-2019 15:40
Witam serdecznie
Mam problem z zaginionym przelewem.
Został wykonany 19.09 i do tej pory odbiorca zgłasza brak środków.
Z mojego konta kwota została pobrana.
Czy poza złożeniem reklamacji mogę coś zrobić? lub przyspieszyć jakoś rozpatrywanie reklamacji?
dodam ze to przelew za żłobek i mamy już z tego tytułu nieprzyjemności.
21-11-2019 15:49
@Kreusch Nawet jeśli zleciłaś przelew wieczorem, to ten powinien już dojść do odbiorcy. Czy sprawdzałaś wszystkie dane do przelewu? Instytucje takie jak żłobek, często daję konkretne wytyczne, co do tytułu przelewu czy nazwy odbiorcy. Na podstawie reklamacji Twój prześledzimy przelew. Proszę, zadzwoń do nas na infolinię- 32 357 00 69. Postaramy się przyśpieszyć tok Twojego zgłoszenia.
27-12-2019 13:40
Witam,
sprawdziliśmy wszystkie dane i sa prawidłowe.
Robiliśmy przelewy wielokrotnie i żłobek był dodany jako odbiorca.
Nadal wpłata nie została zaksięgowana na koncie odbiorcy.
Czy istnieje możliwość żeby wina leżała po stronie banku odbiorcy?
W jaki sposób mamy to sprawdzić i jak uzyskać konkretne informację.
Nadal również czekmany na rozpatrzenie reklamacji. Pozdrawiam,
Karolina Kreusch
28-12-2019 13:13
Kreusch, czy mogłabyś podać nam numer Twojej reklamacji? Przekażemy sprawę do odpowiedniego zespołu.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |