20-11-2019 15:40
Witam serdecznie
Mam problem z zaginionym przelewem.
Został wykonany 19.09 i do tej pory odbiorca zgłasza brak środków.
Z mojego konta kwota została pobrana.
Czy poza złożeniem reklamacji mogę coś zrobić? lub przyspieszyć jakoś rozpatrywanie reklamacji?
dodam ze to przelew za żłobek i mamy już z tego tytułu nieprzyjemności.
21-11-2019 15:49
@Kreusch Nawet jeśli zleciłaś przelew wieczorem, to ten powinien już dojść do odbiorcy. Czy sprawdzałaś wszystkie dane do przelewu? Instytucje takie jak żłobek, często daję konkretne wytyczne, co do tytułu przelewu czy nazwy odbiorcy. Na podstawie reklamacji Twój prześledzimy przelew. Proszę, zadzwoń do nas na infolinię- 32 357 00 69. Postaramy się przyśpieszyć tok Twojego zgłoszenia.
27-12-2019 13:40
Witam,
sprawdziliśmy wszystkie dane i sa prawidłowe.
Robiliśmy przelewy wielokrotnie i żłobek był dodany jako odbiorca.
Nadal wpłata nie została zaksięgowana na koncie odbiorcy.
Czy istnieje możliwość żeby wina leżała po stronie banku odbiorcy?
W jaki sposób mamy to sprawdzić i jak uzyskać konkretne informację.
Nadal również czekmany na rozpatrzenie reklamacji. Pozdrawiam,
Karolina Kreusch
28-12-2019 13:13
Kreusch, czy mogłabyś podać nam numer Twojej reklamacji? Przekażemy sprawę do odpowiedniego zespołu.
Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".
25-11-2024Widzę, że się coś zmienia. Czy ING może potwierdzić te wiadomości o zwiększeniu limitu na BLIK?
https://www.bankier.pl/wiadomosc/ING-Bank-Slaski-zwiekszyl-limity-wybranych-przelewow-8850500.html
25-11-2024
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |