Płatności

Odpowiedz

Problem z zaginionym przelewem

 

Witam serdecznie

Mam problem z zaginionym przelewem. 

Został wykonany 19.09 i do tej pory odbiorca zgłasza brak środków. 

Z mojego konta kwota została  pobrana. 

Czy poza złożeniem reklamacji mogę coś zrobić? lub przyspieszyć jakoś rozpatrywanie reklamacji?

dodam ze to przelew za żłobek i mamy już z tego tytułu nieprzyjemności. 

Odpowiedz
0 Lajków
Kreusch
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
20-11-2019
Wiadomość 1 z 4 (3 634 wyświetleń)

Re: Problem z zaginionym przelewem

@Kreusch Nawet jeśli zleciłaś przelew wieczorem, to ten powinien już dojść do odbiorcy. Czy sprawdzałaś wszystkie dane do przelewu? Instytucje takie jak żłobek, często daję konkretne wytyczne, co do tytułu przelewu czy nazwy odbiorcy. Na podstawie reklamacji Twój prześledzimy przelew. Proszę, zadzwoń do nas na infolinię- 32 357 00 69. Postaramy się przyśpieszyć tok Twojego zgłoszenia. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 2 z 4 (3 582 wyświetleń)

Re: Problem z zaginionym przelewem

Witam, 

sprawdziliśmy wszystkie dane i sa prawidłowe. 

Robiliśmy przelewy wielokrotnie i żłobek był dodany jako odbiorca. 

Nadal wpłata nie została zaksięgowana na koncie odbiorcy. 

Czy istnieje możliwość żeby wina leżała po stronie banku odbiorcy?

W jaki sposób mamy to sprawdzić i jak uzyskać konkretne informację. 

Nadal również czekmany na rozpatrzenie reklamacji. Pozdrawiam, 

Karolina Kreusch

Odpowiedz
0 Lajków
Kreusch
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
20-11-2019
Wiadomość 3 z 4 (3 276 wyświetleń)

Re: Problem z zaginionym przelewem

Kreusch, czy mogłabyś podać nam numer Twojej reklamacji? Przekażemy sprawę do odpowiedniego zespołu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
595
127
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (3 243 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy