Płatności

Odpowiedz

Problem z zaginionym przelewem

 

Witam serdecznie

Mam problem z zaginionym przelewem. 

Został wykonany 19.09 i do tej pory odbiorca zgłasza brak środków. 

Z mojego konta kwota została  pobrana. 

Czy poza złożeniem reklamacji mogę coś zrobić? lub przyspieszyć jakoś rozpatrywanie reklamacji?

dodam ze to przelew za żłobek i mamy już z tego tytułu nieprzyjemności. 

Odpowiedz
0 Lajków
Kreusch
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
20-11-2019
Wiadomość 1 z 4 (3 011 wyświetleń)

Re: Problem z zaginionym przelewem

@Kreusch Nawet jeśli zleciłaś przelew wieczorem, to ten powinien już dojść do odbiorcy. Czy sprawdzałaś wszystkie dane do przelewu? Instytucje takie jak żłobek, często daję konkretne wytyczne, co do tytułu przelewu czy nazwy odbiorcy. Na podstawie reklamacji Twój prześledzimy przelew. Proszę, zadzwoń do nas na infolinię- 32 357 00 69. Postaramy się przyśpieszyć tok Twojego zgłoszenia. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 2 z 4 (2 959 wyświetleń)

Re: Problem z zaginionym przelewem

Witam, 

sprawdziliśmy wszystkie dane i sa prawidłowe. 

Robiliśmy przelewy wielokrotnie i żłobek był dodany jako odbiorca. 

Nadal wpłata nie została zaksięgowana na koncie odbiorcy. 

Czy istnieje możliwość żeby wina leżała po stronie banku odbiorcy?

W jaki sposób mamy to sprawdzić i jak uzyskać konkretne informację. 

Nadal również czekmany na rozpatrzenie reklamacji. Pozdrawiam, 

Karolina Kreusch

Odpowiedz
0 Lajków
Kreusch
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
20-11-2019
Wiadomość 3 z 4 (2 653 wyświetleń)

Re: Problem z zaginionym przelewem

Kreusch, czy mogłabyś podać nam numer Twojej reklamacji? Przekażemy sprawę do odpowiedniego zespołu.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (2 620 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy