27-12-2019 14:29
Nie moge placic karta debetowa w Uber Eats - wyrzuca blad o odrzuceniu platnosci przez bank. Zastanawiam sie, czy to jest jakis feature? Czy bedzie tez problem z samym Uberem? Sporo jezdze po swiecie i Uber czesto gesto jest jedyna przyzwoita forma przemieszczania sie, np. w Kanadzie. Jakis czas temu za Ubera moglam zaplacic, natmomiast teraz nie wiem w zwiazku z tym odrzuceniem.
28-12-2019 14:34
@Warlock Zachęcam Cię do sprawdzenia limitów transakcyjnych do płatności przez internet swoją kartą. Zrobisz to w Moim ING; zakładka Moje finanse> Karty i płatności telefonem> Visa Zbliżeniowa> Limity transakcyjne. W tym samym miejscu możesz je także zmienić. Jeśli limity są ustawione prawidłowo, to napisz do nas na czacie w w bankowości internetowej. Nasz specjalista sprawdzi, co się stało w Twoim przypadku.
Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni
... 25-11-2024Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |