Płatności

Odpowiedz

Problem z zaginionym przelewem

 

Witam serdecznie

Mam problem z zaginionym przelewem. 

Został wykonany 19.09 i do tej pory odbiorca zgłasza brak środków. 

Z mojego konta kwota została  pobrana. 

Czy poza złożeniem reklamacji mogę coś zrobić? lub przyspieszyć jakoś rozpatrywanie reklamacji?

dodam ze to przelew za żłobek i mamy już z tego tytułu nieprzyjemności. 

Odpowiedz
0 Lajków
Kreusch
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
20-11-2019
Wiadomość 1 z 4 (3 549 wyświetleń)

Re: Problem z zaginionym przelewem

@Kreusch Nawet jeśli zleciłaś przelew wieczorem, to ten powinien już dojść do odbiorcy. Czy sprawdzałaś wszystkie dane do przelewu? Instytucje takie jak żłobek, często daję konkretne wytyczne, co do tytułu przelewu czy nazwy odbiorcy. Na podstawie reklamacji Twój prześledzimy przelew. Proszę, zadzwoń do nas na infolinię- 32 357 00 69. Postaramy się przyśpieszyć tok Twojego zgłoszenia. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 2 z 4 (3 497 wyświetleń)

Re: Problem z zaginionym przelewem

Witam, 

sprawdziliśmy wszystkie dane i sa prawidłowe. 

Robiliśmy przelewy wielokrotnie i żłobek był dodany jako odbiorca. 

Nadal wpłata nie została zaksięgowana na koncie odbiorcy. 

Czy istnieje możliwość żeby wina leżała po stronie banku odbiorcy?

W jaki sposób mamy to sprawdzić i jak uzyskać konkretne informację. 

Nadal również czekmany na rozpatrzenie reklamacji. Pozdrawiam, 

Karolina Kreusch

Odpowiedz
0 Lajków
Kreusch
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
20-11-2019
Wiadomość 3 z 4 (3 191 wyświetleń)

Re: Problem z zaginionym przelewem

Kreusch, czy mogłabyś podać nam numer Twojej reklamacji? Przekażemy sprawę do odpowiedniego zespołu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
589
126
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (3 158 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nadplacdnie kredytu a zmniejszenie lat do spłaty

Witam. W lutym zapłaciłem pierwszą ratę. Chciał bym nadpłacać kredyt co miesiąc po 1000 zł i zmniejszać lata do spłaty . Ratę mam 1360 zł. Na próbę nadpłat nadpłaciłem 100 zł. W aplikacji wybrałem opc...

16-02-2025
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy