Płatności

Odpowiedz

Problem z płatnościami NFC Motorola Razr 40 ultra

Dzień dobry

Od tygodnia jestem posiadaczem Motoroli Razr 40 ultra. Występuje problem z płatnościami zbliżeniowymi. Mogę zapłacić kiedy telefon jest rozłożony (więc NFC działa), ale gdy telefon jest złożony, mimo włączonego NFC, odblokowanego wyświetlacza i zalogowaniu się do aplikacji moje ING, nie dzieje się nic. Na terminalu wyskakuje napis "użyj innej Karty". Jest to ewidentnie problem aplikacji, ponieważ płatności w mBanku działają bez problemu nawet, gdy telefon jest złożony. Proszę o pomoc 

Odpowiedz
0 Lajków
Kamcio93
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
10-11-2023
Wiadomość 1 z 4 (4 470 wyświetleń)

Re.: Problem z płatnościami NFC Motorola Razr 40 ultra

Dodaj kartę do Google Pay i płać w ten sposób. Płatności przy pomocy aplikacji banków to już przeżytek.
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
174
49
02-12-2022
Wiadomość 2 z 4 (4 431 wyświetleń)

Re.: Problem z płatnościami NFC Motorola Razr 40 ultra

Niestety dodanie karty do Google Pay nie zmieniło niczego
Odpowiedz
0 Lajków
Kamcio93
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
10-11-2023
Wiadomość 3 z 4 (4 396 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z płatnościami NFC Motorola Razr 40 ultra

Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
159
23
02-09-2021
Wiadomość 4 z 4 (4 085 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy