10-11-2023 14:06
Dzień dobry
Od tygodnia jestem posiadaczem Motoroli Razr 40 ultra. Występuje problem z płatnościami zbliżeniowymi. Mogę zapłacić kiedy telefon jest rozłożony (więc NFC działa), ale gdy telefon jest złożony, mimo włączonego NFC, odblokowanego wyświetlacza i zalogowaniu się do aplikacji moje ING, nie dzieje się nic. Na terminalu wyskakuje napis "użyj innej Karty". Jest to ewidentnie problem aplikacji, ponieważ płatności w mBanku działają bez problemu nawet, gdy telefon jest złożony. Proszę o pomoc
10-11-2023 18:53
10-11-2023 22:11
28-11-2023 14:36
Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |