Płatności

Odpowiedz

Problem z płatnościami NFC Motorola Razr 40 ultra

Dzień dobry

Od tygodnia jestem posiadaczem Motoroli Razr 40 ultra. Występuje problem z płatnościami zbliżeniowymi. Mogę zapłacić kiedy telefon jest rozłożony (więc NFC działa), ale gdy telefon jest złożony, mimo włączonego NFC, odblokowanego wyświetlacza i zalogowaniu się do aplikacji moje ING, nie dzieje się nic. Na terminalu wyskakuje napis "użyj innej Karty". Jest to ewidentnie problem aplikacji, ponieważ płatności w mBanku działają bez problemu nawet, gdy telefon jest złożony. Proszę o pomoc 

Odpowiedz
0 Lajków
Kamcio93
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
10-11-2023
Wiadomość 1 z 4 (4 408 wyświetleń)

Re.: Problem z płatnościami NFC Motorola Razr 40 ultra

Dodaj kartę do Google Pay i płać w ten sposób. Płatności przy pomocy aplikacji banków to już przeżytek.
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
173
48
02-12-2022
Wiadomość 2 z 4 (4 369 wyświetleń)

Re.: Problem z płatnościami NFC Motorola Razr 40 ultra

Niestety dodanie karty do Google Pay nie zmieniło niczego
Odpowiedz
0 Lajków
Kamcio93
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
10-11-2023
Wiadomość 3 z 4 (4 334 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z płatnościami NFC Motorola Razr 40 ultra

Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
159
23
02-09-2021
Wiadomość 4 z 4 (4 023 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Terminy podpisania umowy

Cześć,

próbuję podpisać umowę o kredyt hipoteczny. Natomiast w Warszawie jest całkowity brak terminów przez 2 tygodnie. A ja w przyszłym tygodniu mam wyznaczony termin podpisania aktu notarialnego. Nik...

19-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Opisana przez Ciebie sytuacja nie jest błędem. Do Profilu zaufanego przesyłane jest zawsze tylko pierwsze imię i w ten sposób możesz poprawnie potwierdzić swoją tożsamość.

19-04-2025
Re.: Problem z założeniem konta przez selfie - błąd aplikacji przy robieniu zdjęcia

Przykro mi, że napotkałaś kłopot z założeniem konta. Proszę, podaj nam model telefonu oraz wersję systemu, przekażemy je do właściwego działu z prośbą o pomoc w tej sprawie.

19-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy