Płatności

Odpowiedz

Problem z płatnościami NFC Motorola Razr 40 ultra

Dzień dobry

Od tygodnia jestem posiadaczem Motoroli Razr 40 ultra. Występuje problem z płatnościami zbliżeniowymi. Mogę zapłacić kiedy telefon jest rozłożony (więc NFC działa), ale gdy telefon jest złożony, mimo włączonego NFC, odblokowanego wyświetlacza i zalogowaniu się do aplikacji moje ING, nie dzieje się nic. Na terminalu wyskakuje napis "użyj innej Karty". Jest to ewidentnie problem aplikacji, ponieważ płatności w mBanku działają bez problemu nawet, gdy telefon jest złożony. Proszę o pomoc 

Odpowiedz
0 Lajków
Kamcio93
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
10-11-2023
Wiadomość 1 z 4 (4 436 wyświetleń)

Re.: Problem z płatnościami NFC Motorola Razr 40 ultra

Dodaj kartę do Google Pay i płać w ten sposób. Płatności przy pomocy aplikacji banków to już przeżytek.
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
174
49
02-12-2022
Wiadomość 2 z 4 (4 397 wyświetleń)

Re.: Problem z płatnościami NFC Motorola Razr 40 ultra

Niestety dodanie karty do Google Pay nie zmieniło niczego
Odpowiedz
0 Lajków
Kamcio93
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
10-11-2023
Wiadomość 3 z 4 (4 362 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z płatnościami NFC Motorola Razr 40 ultra

Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
159
23
02-09-2021
Wiadomość 4 z 4 (4 051 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy