Płatności

Odpowiedz

Problem z płatnościami NFC Motorola Razr 40 ultra

Dzień dobry

Od tygodnia jestem posiadaczem Motoroli Razr 40 ultra. Występuje problem z płatnościami zbliżeniowymi. Mogę zapłacić kiedy telefon jest rozłożony (więc NFC działa), ale gdy telefon jest złożony, mimo włączonego NFC, odblokowanego wyświetlacza i zalogowaniu się do aplikacji moje ING, nie dzieje się nic. Na terminalu wyskakuje napis "użyj innej Karty". Jest to ewidentnie problem aplikacji, ponieważ płatności w mBanku działają bez problemu nawet, gdy telefon jest złożony. Proszę o pomoc 

Odpowiedz
0 Lajków
Kamcio93
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
10-11-2023
Wiadomość 1 z 4 (3 555 wyświetleń)

Re.: Problem z płatnościami NFC Motorola Razr 40 ultra

Dodaj kartę do Google Pay i płać w ten sposób. Płatności przy pomocy aplikacji banków to już przeżytek.
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
148
45
02-12-2022
Wiadomość 2 z 4 (3 516 wyświetleń)

Re.: Problem z płatnościami NFC Motorola Razr 40 ultra

Niestety dodanie karty do Google Pay nie zmieniło niczego
Odpowiedz
0 Lajków
Kamcio93
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
10-11-2023
Wiadomość 3 z 4 (3 481 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z płatnościami NFC Motorola Razr 40 ultra

Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
147
22
02-09-2021
Wiadomość 4 z 4 (3 170 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Hasło maskowane / partial password


@maszaikasza:

Po pierwsze, nie używam menadżera haseł "innych firm", tylko natywnego, wbudowanego w system operacyjny, uznawanego za zaufany i z którym jak dotąd nie miałem żadnych problemów. Między in

...

17-10-2024
Re.: Propozycja usprawnień w Przelewach podatkowych (iOS)

Dziękujemy za Twoją sugestię, przekazałam ją do osób, które odpowiadają za rozwój naszej bankowości internetowej.

17-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy