07-11-2023 19:55
Witam
Niestety spotkała mnie nieprzyjemna sytuacja gdy to zlecony przelew międzynarodowy ( 31 000 zł ) nie dotarł do odbiorcy.
W pierwszej kolejności zostały zweryfikowane dane i ich poprawność - bez zarzutu.
Wraz z odbiorcą który jest mi znany doszliśmy do wniosku że wina może leżeć zarówno po stronie ING jak i Deutche Banku który odpowiada za konto odbiorcy.
Oczywiście kontaktowałem się kilkukrotnie z ING - wygenerowano mi potwierdzenie SWIFT i stwierdzono że po stronie ING jest ok.
Kolejnym krokiem byłby więc kontakt ze strony ING z DB ( Deutche Bankiem ) w celu wyjaśnienia sytuacji i tu dzieją się rzeczy niebywałe.
Na zgłoszoną reklamacje i prośbę o wyjaśnienie sprawy z DB otrzymałem odpowiedź po 3h i w 1 zdaniu - "prześledziliśmy przelew w GPI Tracker i dotarł do odbiorcy we właściwym czasie"................dodatkowo naliczono mi za to opłatę 178 zł ..... czy w związku z tym odzyskano moje pieniądze lub skontaktowano się ze stroną Niemiecką ??? Oczywiście że nie......
Po ponownym kontakcie z biurem obsługi, usłyszałem od Pana w słuchawce " czy na pewno chce składać kolejną reklamacje i że bank może mi odmówić "
Aktualnie rozważam więc kontakt z Rzecznikiem Finansowym bo obsługa ING nie spełnia oczekiwań
Dodam że odbiorca zgodnie z umową nalicza mi kary za nieopłaconą FV - domyślam się że ING zwróci mi te koszty :/
Jedyną myślą która kołacze mi teraz w głowie to jak względnie szybko zakończyć współprace z ING bo taki poziom obsługi mnie zwyczajnie przeraża.
08-11-2023 20:25
Szanowny Panie, bardzo mi przykro, że spotkała Pana taka sytuacja. Tutaj nie mamy wglądu do systemów, aby to zweryfikować. W celu złożenia reklamacji, bardzo proszę o kontakt z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING - tam nasi specjaliści postarają się pomóc i przyjmą dla Pana odpowiednie zgłoszenie. Mam nadzieję, że mimo wszystko zostanie Pan naszym klientem i kolejne doświadczenia będą już tylko pozytywne.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |