Płatności

Odpowiedz

Zaginiony przelew miedzynarodowy i karygodne zachowanie obsługi ING

Witam 

 

Niestety spotkała mnie nieprzyjemna sytuacja gdy to zlecony przelew międzynarodowy ( 31 000 zł ) nie dotarł do odbiorcy. 

W pierwszej kolejności zostały zweryfikowane dane i ich poprawność - bez zarzutu. 

 

Wraz z odbiorcą który jest mi znany doszliśmy do wniosku że wina może leżeć zarówno po stronie ING jak i Deutche Banku który odpowiada za konto odbiorcy. 

 

Oczywiście kontaktowałem się kilkukrotnie z ING - wygenerowano mi potwierdzenie SWIFT i stwierdzono że po stronie ING jest ok. 

Kolejnym krokiem byłby więc kontakt ze strony ING z DB ( Deutche Bankiem ) w celu wyjaśnienia sytuacji i tu dzieją się rzeczy niebywałe.

 

Na zgłoszoną reklamacje i prośbę o wyjaśnienie sprawy z DB otrzymałem odpowiedź po 3h i w 1 zdaniu - "prześledziliśmy przelew w GPI Tracker i dotarł do odbiorcy we właściwym czasie"................dodatkowo naliczono mi za to opłatę 178 zł ..... czy w związku z tym odzyskano moje pieniądze lub skontaktowano się ze stroną Niemiecką ??? Oczywiście że nie......

 

Po ponownym kontakcie z biurem obsługi, usłyszałem od Pana w słuchawce " czy na pewno chce składać kolejną reklamacje i że bank może mi odmówić " 

Aktualnie rozważam więc kontakt z Rzecznikiem Finansowym bo obsługa ING nie spełnia oczekiwań

 

Dodam że odbiorca zgodnie z umową nalicza mi kary za nieopłaconą FV - domyślam się że ING zwróci mi te koszty :/

 

Jedyną myślą która kołacze mi teraz w głowie to jak względnie szybko zakończyć współprace z ING bo taki poziom obsługi mnie zwyczajnie przeraża.

 

Odpowiedz
0 Lajków
micmot
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
07-11-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 441 wyświetleń)

Re: Zaginiony przelew miedzynarodowy i karygodne zachowanie obsługi ING

Szanowny Panie, bardzo mi przykro, że spotkała Pana taka sytuacja. Tutaj nie mamy wglądu do systemów, aby to zweryfikować. W celu złożenia reklamacji, bardzo proszę o kontakt z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING - tam nasi specjaliści postarają się pomóc i przyjmą dla Pana odpowiednie zgłoszenie. Mam nadzieję, że mimo wszystko zostanie Pan naszym klientem i kolejne doświadczenia będą już tylko pozytywne.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
KamilW
Moderator
Moderator icon
78
10
19-05-2022
Wiadomość 2 z 2 (2 351 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Oświadczenie KYO w przypadku kredytu hipotecznego

Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony

...

21-11-2024
Nadplata kredyt 2016

Witam wszystkich,
Umowa kredytowa została podpisana w 2016 i chciałbym zacząć go nadpłacać ale nie znalazłem odpowiedzi na parę pytań,


Pierwsze dotyczy zapisu w umowie, że jeśli chce nadpłacać kredyt to...

20-11-2024
Re.: ING Księgowość - Działalność nierejestrowana

Proszę też pomyśleć o „prostej spółce akcyjnej”

Dzięki serdeczne!

20-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy