Odpowiedz

Potwierdzenie PDF

Brak możliwości pobrania potwierdzenia PDF, którego bardzo potrzebuję. Widoczne są tylko takie przyciski jak na załączniku.

Odpowiedz
0 Lajków
xrl1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
05-11-2017
Wiadomość 1 z 12 (117 702 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie PDF

Nie da się pobrać potwierdzenia od razu, jeżeli zleca się przelew w złotych po 20:00 (od poniedziałku do soboty) lub w niedziele/święta. Wtedy potwierdzenie będzie dostępne w najbliższym dniu roboczym.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 12 (117 694 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie PDF

Czy w związku z tym można w podanym przez Ciebie czasie wycofać przelew z systemu skoro jak się domyślam nie został jeszcze zaksięgowany (brak potwierdzenia)?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 12 (117 618 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie PDF

Przelew możesz wycofać tylko i wyłącznie wtedy, gdy zlecisz go z przyszłą datą. Jeżeli tej daty nie zmienisz to przelew przyjmiemy w tym przypadku do realizacji, a potwierdzenie do niego będziesz mógł pobrać w terminach o których wspomniała wyżej Agnieszka.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 4 z 12 (117 537 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie PDF

Fajną funkcjonalnością byłoby poinformowanie użytkownika, że (jeśli przelew nie jest realizowany od ręki) przelew zostanie zrealizowany o godzinie XXX dnia XXX, czyli za XXX godzin. Wiadomo kiedy są realizowane przelewy, więc można to przewidzieć i zaprezentować użytkownikowi. A rozwiązaniem wyjątkowym i wyróżniającym na rynku byłoby umożliwienie anulowania przelewu, który dopiero się odbędzie za jakiś czas. Innymi słowy: albo pieniądze wychodzą od razu albo do czasu zrealizowania przelewu mam możliwość anulowania go.

Odpowiedz
0 Lajków
gizynski
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-04-2018
Wiadomość 5 z 12 (112 393 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie PDF

Nie mamy tego jeszcze w planach, ale dziękujemy za sugestię. Weźmiemy ją pod uwagę przy kolejnych zmianach Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 6 z 12 (112 246 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie PDF

Brak informacji/opcji pobierz potwierdzenie jest doprawdy irytujące. Człek po googlach szuka czemu nie działa moje ing.
Wstyd za brak ergonomii!!!
Soze
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
2
22-10-2018
Wiadomość 7 z 12 (91 932 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie PDF

Jeśli realizujesz przelew po godzinie 20:00 to sam przelew przyjmujemy. Natomiast potwierdzenie tego przelewu będziesz mógł pobrać kolejnego dnia, bo wtedy przelew przekazujemy do odbiorcy. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 8 z 12 (91 837 wyświetleń)

Re.: Potwierdzenie PDF


Niestety, jeśli aktualnie nie posiadasz aktualnego dowodu osobistego lub paszportu, nie będziesz mógł zmienić numeru telefonu do kodów autoryzacyjnych. W przypadku gdy, przed utratą dowodu osobistego upoważniłeś kogoś jako pełnomocnika do konta, to on będzie mógł zlecić przelew w Twoim imieniu (przez swoją bankowość internetową lub w oddziale banku).Adam Rymko
Odpowiedz
0 Lajków
adarym2347
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
04-12-2018
Wiadomość 9 z 12 (87 196 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie PDF

Robie przelew. Mam możliwość zrobienia go w piątek w nocy. Najpóźniej jutro muszę wysłać potwierdzenie przelewu w celu zatrzymania rezerwacji. To chore, że mam taką możliwość dopiero w poniedziałek. 

MarcinS
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
13-04-2019
Wiadomość 10 z 12 (74 684 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy