05-11-2017 17:40
Brak możliwości pobrania potwierdzenia PDF, którego bardzo potrzebuję. Widoczne są tylko takie przyciski jak na załączniku.
05-11-2017 18:47
Nie da się pobrać potwierdzenia od razu, jeżeli zleca się przelew w złotych po 20:00 (od poniedziałku do soboty) lub w niedziele/święta. Wtedy potwierdzenie będzie dostępne w najbliższym dniu roboczym.
06-11-2017 08:03
Czy w związku z tym można w podanym przez Ciebie czasie wycofać przelew z systemu skoro jak się domyślam nie został jeszcze zaksięgowany (brak potwierdzenia)?
07-11-2017 08:41
Przelew możesz wycofać tylko i wyłącznie wtedy, gdy zlecisz go z przyszłą datą. Jeżeli tej daty nie zmienisz to przelew przyjmiemy w tym przypadku do realizacji, a potwierdzenie do niego będziesz mógł pobrać w terminach o których wspomniała wyżej Agnieszka.
06-04-2018 11:46
Fajną funkcjonalnością byłoby poinformowanie użytkownika, że (jeśli przelew nie jest realizowany od ręki) przelew zostanie zrealizowany o godzinie XXX dnia XXX, czyli za XXX godzin. Wiadomo kiedy są realizowane przelewy, więc można to przewidzieć i zaprezentować użytkownikowi. A rozwiązaniem wyjątkowym i wyróżniającym na rynku byłoby umożliwienie anulowania przelewu, który dopiero się odbędzie za jakiś czas. Innymi słowy: albo pieniądze wychodzą od razu albo do czasu zrealizowania przelewu mam możliwość anulowania go.
07-04-2018 11:19
Nie mamy tego jeszcze w planach, ale dziękujemy za sugestię. Weźmiemy ją pod uwagę przy kolejnych zmianach
22-10-2018 22:59
23-10-2018 20:08
Jeśli realizujesz przelew po godzinie 20:00 to sam przelew przyjmujemy. Natomiast potwierdzenie tego przelewu będziesz mógł pobrać kolejnego dnia, bo wtedy przelew przekazujemy do odbiorcy.
04-12-2018 08:49
13-04-2019 00:55
Robie przelew. Mam możliwość zrobienia go w piątek w nocy. Najpóźniej jutro muszę wysłać potwierdzenie przelewu w celu zatrzymania rezerwacji. To chore, że mam taką możliwość dopiero w poniedziałek.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |